Wat is mijn IP-Adres?

Uw ip adres is: 54.166.150.10

Mijn app kan niet meer verbinden met mijn systeem

Sommige systemen verbinden rechtstreeks met uw netwerk thuis via uw modem. Uw modem heeft een uniek adres op internet. Dit adres is uw publieke IP-adres.
Bij sommige providers veranderen deze soms, u dient uw nieuwe IP-adres in uw app in te voeren. De verbinding zal dan weer in orde zijn.

Uw huidige publieke IP-adres is: 54.166.150.10

Wat moet ik doen bij netspanningsuitval?

Uw alarmsysteem heeft een back-up accu welke uw systeem voor minimaal 24-uur zal voorzien van spanning (Mits uw systeem onderhouden wordt) U hoeft zich dus geen zorgen te maken.

Sommige alarmsystemen dienen gereset te worden na een stroomstoring. De procedure staat beschreven in de gebruikershandleiding.

Wat moet ik doen als ik alarm maak?

Als u zelf een alarm veroorzaakt dient u als eerste het alarm uit te schakelen. Wanneer u bent aangesloten op een meldkamer zult u zelf, of uw waarschuwadressen, worden gebeld. U kunt de centralist dan uitleggen wat er is gebeurt en het alarm afmelden na identificatie.

Hoe kan ik mijn waarschuwadressen wijzigen?

U kunt contact opnemen met ons per telefoon, wij zullen u dan voorzien van de juiste informatie